У постійно мінливому світі, де такі мегатренди, як цифровізація, сталий розвиток та ефективне використання ресурсів встановлюють нові стандарти, компанія JUMO завдяки чіткій галузевій орієнтації виводить співпрацю з клієнтами на новий рівень. Перехід до моделі постачальника систем і рішень з чіткою орієнтацією на галузі не тільки зміцнює конкурентну позицію компанії JUMO. Він також пропонує клієнтам відчутні переваги в конкретних галузях, на яких вона зосереджується.
«JUMO визначає чіткий напрямок, вирішивши зосередитися на конкретних галузях! Клієнти не шукають готових продуктів. Вони хочуть інтегрованих систем і додатків, які точно відповідають їхнім вимогам», – підкреслює Guy Beaho, директор з глобального галузевого управління в JUMO.
Визначення цільових галузей, таких як харчова промисловість, водопостачання та каналізація або теплова технологія, дозволяє компанії JUMO зосередитися на ринках з надзвичайним потенціалом зростання. «Такий підхід зміцнює нашу силу: адаптовані до потреб клієнта рішення, які не тільки відповідають поточним вимогам, але й є довговічними», – підкреслює Beaho.
Стратегічний акцент на галузі додатково підкріплюється визначенням цільових, місцевих та пріоритетних галузей. Така структура дозволяє компанії JUMO динамічно реагувати на вимоги ринку та поєднувати глобальні тенденції з конкретними місцевими факторами.
Концентрація на галузі не є самоціллю – її метою є зосередити увагу на клієнті та створити реальну додану вартість. JUMO спочатку зосереджується на 6 галузях технологічних процесів: харчовій, тепловій, водній та каналізаційній, транспортній, відновлюваній енергії та опаленні, вентиляції та кондиціонуванні. «У довгостроковій перспективі ми хочемо вивести на ринок 46 застосувань», – каже Beaho.
Завдяки чіткій галузевій орієнтації компанія JUMO обрала напрямок, що відповідає вимогам динамічного ринкового середовища. Концентрація на конкретних галузях дозволяє нам впроваджувати інновації, точно відповідати на потреби клієнтів і зміцнювати нашу конкурентну позицію в довгостроковій перспективі.
JUMO демонструє, що шлях у майбутнє пролягає через спеціалізацію, партнерство та інновації – відповідно до девізу «Чітка орієнтація на галузі з вигодою для клієнта!».