Управління ідеями в компанії JUMO має високий пріоритет. Це чітко підкреслили генеральний партнер Бернхард Юхгайм, генеральний директор JUMO Дімітріос Харісіадіс та операційний директор д-р Штеффен Хоссфельд на двох церемоніях управління ідеями, в кожній з яких взяли участь близько 50 співробітників.
Операційний директор JUMO д-р Штеффен Хоссфельд підкреслив, що подані ідеї сприятимуть подальшому підвищенню успіху та конкурентоспроможності компанії.
Генеральний партнер JUMO Бернхард Юххайм похвалив і подякував співробітникам за їхню відданість справі. Він закликав їх надихати інших відкривати нові шляхи вирішення проблем та використання можливостей.
Моніка Том, керівник відділу управління ідеями JUMO, позитивно оцінила конкурс. Минулого року 187 співробітників подали 218 ідей. Як вона зазначила, загалом у 2022 році було реалізовано 99 ідей, включаючи ідеї з попередніх років. "Жодна ідея не пропадає даремно. Дякую вам за те, що ви думаєте, формулюєте їх і подаєте. Це свідчить про те, що ви дійсно зацікавлені в тому, щоб покращувати та змінювати нашу компанію" - сказав Том.
Реалізувавши ці ідеї, JUMO змогла заощадити близько 330 000 євро за минулий рік. Це було винагороджено бонусами в розмірі близько 34 000 євро.
Перше місце за найкращу ідею отримали Ютта Шлейхер та Ніко Хальш. У них обох були конкретні ідеї щодо того, як покращити процес проектування друкованих плат у довгостроковій перспективі. Вони перетворили два раніше відокремлені процеси в один об'єднаний процес, в якому шаблон одразу обробляється як версія "00" і вже враховується в системі креслення.
У цьому випадку перевага полягає в тому, що якщо дизайн проходить випробування, не потрібно вносити зміни в документацію і не потрібно наносити нове маркування на друковані плати при переході до виробничого процесу. Коротше кажучи, не відбувається поломки носія. В результаті економія часу на переробку вимірюється п'ятизначним числом. Друге місце посіли Верона Грізе та Рафаель Рюб, а третє - Крістіан Трост і Харальд Кайб. Знову ж таки, річна економія була в п'ятизначному діапазоні.
Груповий обід надав можливість генеральним партнерам, керівництву, раді персоналу та співробітникам обговорити актуальні теми JUMO.