Продукція JUMO використовується майже у всіх галузях промисловості

Промисловість оптимізує продукцію, а клієнтські рішення розширюють спектр застосування

Коли Моріц Курт Юхгайм заснував свою компанію в 1948 році, він мав досить чітке уявлення про те, яким клієнтам в яких галузях він хотів би продавати свою продукцію. Компанія, яка на той час працювала під назвою M. K. JUCHHEIM, починалася як стартап з 6 працівників на виробничій площі 350 м2, де вироблялися скляні та склоконтактні термометри.

З самого початку Моріц Курт Юхгайм зосередився на високоякісному обладнанні та найкращому обслуговуванні клієнтів. Ринок на той час був величезний: різні галузі промисловості Західної Німеччини та Федеративної Республіки, яка виникла роком пізніше, потребували продукції JUMO, щоб перезапустити економіку після війни.

У той час продукція JUMO також пропонувалася в перших каталогах і на виставках, де вона була розташована відповідно до цільових груп клієнтів. Клієнт знав, що йому потрібно, і міг вибрати відповідні компоненти. З появою комп'ютерів (а згодом ІТ та SAP) електронні номери клієнтів на ранній стадії були присвоєні галузевим номерам. Це забезпечило рекламний підхід до правильної цільової групи.

Однак, з ускладненням продуктів і розширенням зарубіжних ринків зросла потреба в більш чіткому визначенні функцій продуктів і сфер їх застосування, а також у тому, щоб зробити їх доступними для інших зацікавлених сторін. Розробникам JUMO доводилося все частіше мати справу з додатками клієнтів, щоб пропонувати продукти спеціально для них.

Технічна експертиза в галузі промислового застосування поступово розвивалася в компанії JUMO. Трохи більше 20 років тому відбулися зміни, які призвели до призначення перших "галузевих експертів". Вони мали додаткове завдання спостерігати за різними галузями промисловості з точки зору "їхніх продуктових сімейств" і підбирати імпульси для нових рішень.

На початку 2000 року компанія JUMO зробила ще один крок на шляху до професійної промислової переробки, найнявши перших штатних менеджерів по сегментам ринку для харчової та фармацевтичної промисловості, а також для водопостачання та водовідведення. З самого початку вони досягли хороших, стабільних результатів.

Швидко стало зрозуміло, що клієнти очікують від постачальників компонентів дедалі більшої експертизи. Відповідно, у 2015 році було створено відділ "Управління глобальними сегментами ринку" і призначено дев'ять галузевих менеджерів. Ігрове поле було великим, дуже великим - і прибутковим: адже продукція JUMO була і є ідеальною для всіх сфер промислового застосування.

З широкого спектру галузей, що обслуговуються, були відібрані ті, що мають найбільше значення для JUMO для досягнення сталого, сильного зростання. Ключові галузі JUMO: водопостачання/водовідведення/навколишнє середовище, харчова промисловість, транспорт, технології термообробки, опалення, вентиляція та кондиціонування, лічильники тепла, дистрибуція, безпека, а також відновлювані джерела енергії та водень.

JUMO може розраховувати на зростання вище середнього в цих галузях. Крім того, розробка продукції та експертиза в цих галузях з роками розширюється. Менеджери ринкових сегментів також були дуже активними від імені JUMO в спеціалізованих органах технічних асоціацій, а також в органах затвердження та випробувань.

"Таким чином, вони брали участь у формуванні правил, стандартів і норм", - пояснює Маттіас Кремер. Продукція JUMO завжди могла використовуватися в широкому спектрі галузей промисловості, і в результаті портфель компанії є здорово диверсифікованим. Ця сильна сторона JUMO протягом її 75-річної історії давала генеральним партнерам відчуття безпеки протягом багатьох років. "Як наслідок, економічні спади, що регулярно повторюються, не становлять загрози для компанії", - підкреслює Кремер. - підкреслює Кремер. Важливою опорою залишатиметься сфера розробки та виробництва, орієнтована на потреби клієнтів. "Ці рішення, орієнтовані на клієнта, стають все більш важливими. Зараз ми перетворюємося з виробника компонентів на постачальника систем і рішень" - каже Кремер. Обробка специфічних для клієнта рішень завжди винагороджує творчість розробників, менеджерів по продуктах і менеджерів ринкових сегментів. Операційної сліпоти вдається уникнути.

"Галузеве мислення веде вперед" - це девіз усіх відділів компанії. "Тільки тоді, коли всі будуть на борту, узгодження закріпиться в ключових галузях і призведе до сильнішого, ніж зазвичай, зростання ринку", - підкреслює Кремер. - підкреслює Кремер.

Дочірні компанії транснаціональних корпорацій також відкрили для себе галузеве мислення. Щоб задовольнити потреби місцевих ринків, вони зазвичай також працюють у тій чи іншій "національній галузі". Це також захищає існуючу діяльність в окремих країнах, але в той же час дозволяє забезпечити послідовну орієнтацію корпоративної групи.

У вас залишилися питання?


Прес-секретар

Контактна Oсоба +38 (044) 357 12 63 +38 (044) 357 12 63