Керуючі директори бачать великі можливості для JUMO

Ефективно діяти у важкі часи

У травні цього року Бернхард Юхгайм та Міхаель Юхгайм вийшли з операційного управління JUMO GmbH & Co. KG, щоб зосередитися на своїй майбутній ролі власників. Разом з Дімітріосом Харісіадісом, який був генеральним директором JUMO з 2020 року, новим генеральним директором став Штеффен Хоссфельд. Управлінський дует озирається на складні перші кілька місяців і має великі плани на майбутнє.

Як генеральний директор JUMO, Дімітріос Харісіадіс керує ринковими функціями, такими як розвиток та продажі, і наразі компанія має позитивний баланс, незважаючи на значну турбулентність: "У нас був надзвичайно сильний фінансовий 2021 рік із зростанням продажів на 17% до 280 мільйонів євро. Цьогорічні вхідні замовлення також значно перевищують наш план. Звичайно, ми також відчуваємо перебої на ринку замовлень. В останні місяці багато матеріалів було дуже важко дістати або вони були доступні за значно вищими цінами. Однак зараз ми спостерігаємо невелике послаблення".

За словами Дімітріоса Харісіадіса, найбільші можливості для JUMO лежать у площині цифрової трансформації: "Датчики - це органи чуття розумної фабрики майбутнього. JUMO - одна з небагатьох компаній, яка може запропонувати комплексні, наскрізні рішення від датчика до хмари - і для багатьох галузей промисловості. Це чітко позначає наш шлях".

Як операційний директор Штеффен Хоссфельд відповідає за управління та організацію всіх операційних процесів. Тема розумного заводу також визначає подальший розвиток компанії: "Наразі ми плануємо новий виробничий майданчик у Фульді, де такі теми, як сталий розвиток та діджиталізація, природно, будуть на першому плані. Ми ще більше оптимізуємо всі наші процеси завдяки впровадженню нової ERP-системи на початку 2023 року". За його словами, найбільшим викликом на даний момент є енергопостачання: "JUMO не належить до енергоємних галузей, але ми, тим не менш, готуємося до всіх можливих сценаріїв".

Дімітріос Харісіадіс та Штеффен Хоссфельд спільно відповідають за стратегічне управління групою JUMO і вважають, що компанія має хороші перспективи на майбутнє. "З потужної бази в Німеччині ми будемо послідовно стимулювати міжнародне зростання через наші 25 дочірніх компаній у найближчі роки. Особливо в Азійському регіоні є ще багато потенціалу, який ми можемо і повинні використати разом з нашими 2 500 співробітниками". - підтверджують Харісіадіс та Хосфельд.

У вас залишилися питання?


Head of Press Office

Michael Brosig +49 661 6003 2788 Michael.Brosig@JUMO.net +49 661 6003 2788