Управління ідеями JUMO залишається успішною моделлю, незважаючи на пандемію. У 2021 році понад 150 співробітників знову взяли участь у конкурсі, подавши майже 200 пропозицій. Найуспішніші пропозиції були нагороджені на двох заходах....
"Вони є нашими маяками світла, тому що їхні зусилля показують усім колегам, як можна вдосконалювати JUMO щодня з пристрастю - незалежно від завдання", - підкреслив у своїй вітальній промові акціонер JUMO Бернхард Юххайм.
Виконавчий директор JUMO Штеффен Хоссфельд наголосив на важливій ролі управління ідеями в умовах дедалі жорсткішої міжнародної конкуренції: "Ми завжди тестуємо те, як ми працюємо. Нам, безумовно, потрібно виключити з нашого лексикону твердження "ми завжди так робили". Для цього нам потрібна жива культура інновацій".
Моніка Том, керівниця відділу управління ідеями в JUMO, підбила підсумки минулого року: "У 2021 році 168 співробітників взяли участь у програмі "Управління ідеями". Вони подали загалом 197 пропозицій. Таким чином, ми змогли зберегти надзвичайно високий рівень на другому році пандемії". Завдяки впровадженню ідей JUMO вдалося заощадити близько 316,00 євро витрат минулого року.
Перше місце за найуспішнішу ідею отримав Мартін Джордан. Він проаналізував використання двох існуючих машин для різання картону в логістичному центрі JUMO і спростив особливо трудомісткі проекти. В результаті одна з двох машин стала зайвою, простір і пов'язані з нею складські приміщення можна використовувати в іншому місці, а час переналадки скоротився. Оптимізація призвела до щорічної економії в розмірі 44 500 євро. Друге місце посіла ідея Маріо Хаусвіта щодо зменшення використання золотої пасти у виробництві датчиків, що дозволило заощадити 40 000 євро матеріальних витрат на рік. Третє місце посіла Сімона Кірш, яка оцифрувала процес у відділі закупівель таким чином, що було усунуто великі витрати часу та матеріалів.