Премія Нагороди Стіві - один з найпрестижніших бізнес-конкурсів у світі. Цього року компанія JUMO отримала золоту нагороду за віртуальну виставку "JUMO Дні досвіду".
Нагороду було присуджено в категорії "Найкращий захід із залучення споживачів до бренду". У цій категорії відзначаються заходи, які підвищують залученість клієнтів до бренду, будують чудові відносини з клієнтами та мають сильний вплив після заходу.
Центральним елементом Дні досвіду стала професійна пряма трансляція з 15 презентаціями та інтерв'ю про основні досягнення JUMO, приклади застосування та актуальні теми. Для цього JUMO співпрацювала з кінокомпанією mecom, з кіностудії якої транслювалися прямі трансляції.
Крім того, відвідувачі Дні досвіду мали змогу наживо ознайомитися з актуальними новинками продукції та галузевими рішеннями на 12 віртуальних виставкових стендах, де вони могли безпосередньо поспілкуватися з фахівцями JUMO за допомогою чату або відеозв'язку.
Крім того, відвідувачі могли обмінятися ідеями з іншими учасниками через чат або в нетворкінг-барі. Для цього була використана інноваційна платформа берлінської стартап-компанії "Диво", де можна вільно переміщатися у віртуальному просторі і легко вступати в розмову з іншими.
"Напередодні заходу ми визначили три фактори, які, на нашу думку, мають вирішальне значення для успіху віртуального заходу: якісна пряма трансляція, відчуття "живого" завдяки високій інтерактивності та інтуїтивно зрозумілим можливостям для нетворкінгу - і, звичайно ж, хороша платформа. Ми послідовно впроваджуємо ці фактори успіху" - пояснює Сабіне Геккер, яка як керівник відділу організації виставок, тренінгів та заходів JUMO розробила та реалізувала захід разом зі своєю командою.
"Інноваційна концепція заходу JUMO Дні досвіду поєднує в собі інформацію, спілкування та нетворкінг на платформі високої технічної та візуальної якості. Це переконало не тільки наших гостей, але й журі Нагороди Стіві", - підкреслює менеджер з маркетингу JUMO Міхаель Дігельманн. Реакція на перші JUMO Дні досвіду була настільки позитивною, що на цей рік заплановані подальші галузеві заходи в такому ж форматі.
Німецька премія Нагороди Стіві вважається наймасштабнішою бізнес-нагородою в німецькомовному світі і пропонує компаніям міжнародну конкурсну платформу для бенчмаркінгу. Щороку ми отримуємо понад 12 000 заявок з більш ніж 70 країн світу. Нагороди присуджуються організаціям усіх типів і розмірів, а також окремим представникам бізнес-спільноти. Цього року експертне журі оцінило понад 400 заявок на здобуття німецької премії Нагороди Стіві.