морські датчики, схвалені для використання у відкритому морі
ЗАСТОСУВАННЯ

Системи автоматизації та датчики для морських застосувань - температура, тиск, рівень

У цьому блозі ми представляємо спеціалізовані рішення морських галузевих стандартів, таких як DNV GL або Bureau Veritas, розроблені для конкретних застосувань, таких як вимірювання температури двигуна або машинного відділення, очищення суднової води та управління баластними водами. Дізнайтеся більше!

Суднобудування - труднощі з точним контролем температури

Суднобудівна промисловість висуває складні та комплексні вимоги до вимірювальних датчиків. Пристрої для цієї галузі повинні характеризуватися безпечним процесом, довготривалою стабільністю та бути нечутливими до солоного і вологого морського повітря. Крім того, вони повинні бути стійкими до сильних вібрацій або ударів, зміни температури повітря і клімату, а також до пилу.

Обладнання, що використовується на борту суден, повинно витримувати, зокрема, солоне повітря, сильні вібрації та температуру

Суднові датчики - стандарти та морські схвалення

Різні національні керівництва (наприклад, GL, Det Norske або Bureau Veritas) описують стандарти проектування і матеріалів для будівництва та експлуатації суден. Ці стандарти гарантують, що обладнання, яке використовується, відповідає вимогам суднобудівної промисловості, описаним вище.

Тільки вибір сертифікованих датчиків дає впевненість у їхній якості, передбачуваності та безпеці експлуатації в морі. Для того, щоб датчик був схвалений для морського використання, він повинен пройти ретельне тестування.

Наші продукти, такі як датчики температури або датчики тиску для морського застосування, схвалені DNV GL або Bureau Veritas - ви можете повністю довіряти, що вони виконають свою роботу.

Схвалення Бюро Верітас датчика морської температури JUMO

Прилади для вимірювання температури для систем опалення та охолодження

Морські датчики температури та системи автоматизації для кондиціонування повітря

Правильна температура на борту є ключовим аспектом для комфорту і безпеки пасажирів та екіпажу. Ми пропонуємо комплексну систему, що включає морські датчики температури і датчики тиску, а також ПЛК для центрального управління установкою.

Датчики температури та тиску для теплообмінників

Теплообмінники, які є технічними пристроями для передачі теплової енергії від одного середовища до іншого, використовуються для обігріву або охолодження трюмів кораблів. У деяких випадках вони також використовуються для утилізації тепла і вихлопних газів двигунів.

Високотемпературні датчики, такі як JUMO Marine Temp або датчики тиску JUMO dTRANS p20, призначені для регулювання і моніторингу цього процесу.

Датчики температури і тиску JUMO підходять для використання в системах опалення та охолодження на суднах

Датчики в морському дизайні для машинних відділень

Моніторинг температури суднових двигунів

Кораблі створюють екстремальні навантаження на компоненти двигунів і компресорів. Високі температури, що виникають в процесі, означають, що певні механічні компоненти повинні постійно контролюватися.

Для вимірювання температури в цьому застосуванні ми рекомендуємо вкручуваний температурний зонд JUMO VIBROtemp, який вирізняється своєю надійністю в складних умовах монтажу. Він дозволяє отримувати точні значення температури двигуна і мастила.

Вимірювання тиску і температури в компресорі

Температура і тиск є важливими величинами, що вимірюються в компресорі. Датчики та перетворювачі тиску JUMO Pt100 серії JUMO MIDAS є ідеальним вибором для підтримки безпечного процесу.

Сигналізація температури суднового двигуна

Датчик температури JUMO визначає, чи є температура занадто високою або низькою, і подає сигнал системі керування, якщо встановлені значення перевищені.

Датчики температури та реле тиску для моніторингу роботи двигуна та компресора

Температура, рівень і тиск у газових і нафтових резервуарах

Зрідження газу може відбуватися під тиском близько 10 бар з одночасним охолодженням середовища. З огляду на тиск і температурне навантаження матеріалу, газові та нафтові цистерни виготовляються зі спеціальної нержавіючої сталі та ізолюються від корпусу судна. Зазвичай для транспортування нафти або ЗПГ використовуються сферичні резервуари, які на половину виступають за лінію палуби судна.

Вимірювання тиску СПГ при низьких температурах

Тиск всередині резервуара необхідно постійно контролювати, оскільки від нього сильно залежить процес зрідження. Для того, щоб контролювати тиск всередині резервуара при таких низьких температурах, середовище, що надходить до датчика тиску, повинно бути нагріте до -40 °C через лінії випаровування. Перетворювач тиску JUMO dTRANS p20 ідеально справляється з цим складним завданням вимірювання.

Пропозиція щодо вимірювальної системи JUMO для газових і нафтових танків на борту судна

Морські датчики для очищення стічних вод на суднах

Вода має вирішальне значення на суднах і завжди повинна бути очищеною. Датчики JUMO для вимірювання pH, провідності, тиску і рівня підтримують цей процес, забезпечуючи при цьому стабільно високу якість води.

Приготування питної води на борту судна

Процес зворотного осмосу є ключовим компонентом системи опріснення для підготовки питної води. Морську воду під високим тиском проштовхують через напівпроникну мембрану. Вона діє як фільтр - пропускає лише певні іони та молекули.

Оскільки морська вода має таку високу солоність, необхідний тиск від 60 до 80 бар. Для забезпечення безпечної роботи системи необхідно контролювати тиск перед зворотним осмосом. Очевидним вибором для цього завдання є датчик тиску JUMO MIDAS C18 SW.

Очищення стічних вод на борту судна

Залежно від розміру судна, стічні води зберігаються або очищаються безпосередньо на борту. Судна, які зберігають стічні води, скидають їх у відповідні утилізаційні споруди, доступні в портах. Ті, що безпосередньо обробляють стічні води, використовують мембранну або біологічну очистку.

Рівень повинен контролюватися у всіх системах, щоб запобігти переповненню резервуара для стічних вод. Іншим важливим аспектом є вимірювання рН та електропровідності, необхідних для перевірки якості води до та після очищення. Повна система вимірювання доступна в компанії JUMO.

Система JUMO для очищення води на суднах

Системи управління баластними водами

Круїзні судна, великі танкери та суховантажі споживають величезну кількість баластної води, що забирається з прибережних вод регіону. Зазвичай вона містить різноманітні біологічні матеріали, включаючи рослини, тварин, віруси та мікроорганізми. Часто це чужорідні, екзотичні види, які можуть завдати значної екологічної та економічної шкоди водним екосистемам. Надійні вимірювання приладів JUMO підтримують обробку баластних вод.

Управління резервуарами за допомогою датчиків JUMO (включаючи датчики рівня і температури) забезпечує повний доступ до контролю і моніторингу в резервуарах всіх типів суден і морських установок.

Системи керування (наприклад, JUMO mTRON T) дозволяють контролювати аварійні сигнали та окремі параметри, такі як рівень, тиск, температура, витрата. Система керує клапанами, насосами, приводами, двигунами та іншими пристроями за потреби. Інтерфейс користувача може бути налаштований на будь-яке застосування і макет, якому надає перевагу замовник.

JUMO також постачає датчики провідності і датчики хлору для вимірювання якості баластної води.